Projekt 2, Marketing

Projekt 2 zajęć z Korporacji Globalnych dotyczy:

DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA KORPORACJI GLOBALNYCH”

Zaproponuj kampanię reklamową/marketingową wprowadzenia produktu/usługi na nowy rynek z uwzględnieniem mediów społecznościowych. Kampania Globalna/ lokalna, którą może uwzględniać dostosowania produktów do strategii wejścia na dany rynek.

Prezentacja pomysłu oraz założeń kampanii podczas ćwiczeń – przy wykorzystaniu narzędzi multimedialnych.

Założenia: 

  • Wybieracie Państwo przedsiębiorstwo/produkt/markę istniejącą lub fikcyjną korporacji globalnej;
  • Zastanawiacie się Państwo jak mogłaby wyglądać kampania globalna – czy jest w ogóle możliwa;
  • Jakie zakładacie cele kampanii?
  • Jakie narzędzia zostaną wykorzystane aby osiągnąć założone cele?
  • Kto będzie odbiorcą reklamy (jakie rynki, jakie osoby)?
  • Jaki może być planowany budżet reklamy?
  • Co będzie / może wypływać na jej skuteczność na rynku globalnym?
  • Jakie elementy tej kampanii będą charakterystyczne dla kampanii globalnej?
  • Duża korporacja.
  • Opisanie elementów Marketingu Mix tego produktu lub usługi.
  • Wykonanie media planu – kreacja emisji postów / komunikacji z klientem na okres około 30 dni.

(Prosta analiza produktu).

5 pkt.