Marketing społecznościowy (Omnichanel)

Zagadnienia poruszane podczas zajęć: (2/3 zajęcia)

  • Facebook,
  • Instagram,
  • Youtube,
  • Portale specjalistyczne,
  • budowanie retencji użytkowników,
  • prowadzenie strony “fanowskiej”,
  • sytuacje kryzysowe (“hejting”),
  • RTM,
  • metody kreowania przekazu na Facebook.com (drzewo zainteresowań),
  • Budowanie społeczności wokół marki,

Ćwiczenie: Proszę stworzyć Fanpage swojego produktu / usługi oraz zaprosić do wszystkie osoby z całej grupy. Proszę stworzyć prostą strategię z uwzględnieniem budżetu na wybrany przykładowy produkt w Wordzie albo Excelu wraz z mediaplanem. (rozpisanie contentu i oraz promocji).

Proszę o zaplanowanie i publikację kilku postów opartych o wyżej wymienione plany na swoich Fanpage’ach.

Przydatne linki

Sprawdzanie ilości tekstu na obrazie: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

Debugger linkowania stron zewnętrznych: https://developers.facebook.com/tools/debug/sharing/

Wymiary grafik FB: https://www.facebook.com/help/125379114252045

Darmowe narzędzie do tworzenia grafik: https://www.canva.com/

Banki darmowych zdjęć na licencji CC: unsplash.com, pexels.com, pixabay.com

Podstawowa persona (Tkaczyk): https://paweltkaczyk.com/pl/persona-narzedzie-budowania-marki/