Influencer marketing, Działania e-pr, analiza konkurencji (Omnichannel)

Czym jest influencer marketing ?
Czy odgrywa dużą rolę w relacjach z klientem ?
Czy wszystkie produkty powinny być reklamowane za pomocą influencer marketingu ?

https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/550/influencer-marketing-dla-malych-firm-%E2%80%93-podstawowa-wiedza-w-pigulce

– budowanie lojalności użytkowników
– sposoby przyciągania uwagi

Zadanie:

Ćwiczenie: Znaleźć 10 influencerów do promocji Państwa marki. Proszę o uzasadnienie wyboru ?

Działania e-PR

Ćwiczenie: Proszę aby każda grupa znalazła przykład złego e-PR’u. Proszę o analizę co spowodowało taki rozwój wydarzeń i wskaż drogę rozwiązania pozytywnego tej sytuacji. (Jak marka/produkt/osoba powinna była zareagować w takiej sytuacji).

Kompleksowa analiza ruchu w sklepie internetowym

Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Facebook Pixel.

Ćwiczenie: Proszę znaleźć jakie informacje zbierają o użytkowniku: Onet.pl, Zaladno.pl oraz strona Wydziału Ekonomicznego.

Facebook Pixel Helper, Google Tag Assistant